LV EN

Pirmdiena, 2025. gada 07. jūlijs
Maruta, Alda
Failure notice from provider:
Connection Error:http_request_failed
A A A

Slēgts AS Latvenergo klientu apkalpošanas centrs Ludzā

Diemžēl ekonomiskā krīze ir skārusi ne tikai valsti kopumā, bet arī mūsu uzņēmumu. Situācijā, kad ir būtiski samazinājušies uzņēmuma ieņēmumi, esam spiesti optimizēt arī savas izmaksas. Procesa ietvaros esam pārskatījuši arī klientu apkalpošanas organizāciju uzņēmumā, rūpīgi izvērtējot dažādu klientu apkalpošanas kanālu noslodzes un izmaksu efektivitāti, tāpēc esam spiesti optimizēt klientu apkalpošanas centru skaitu Latvijā, un pakāpeniski aizstāt tiešos klientu apkalpošanas kanālus ar izmaksu ziņā efektīvākiem un vienlaikus klientiem pieejamākiem un draudzīgākiem

apkalpošanas veidiem.

Praktiski visus jautājumus, kuriem klienti līdz šim raduši meklēt risinājumus klientu apkalpošanas centros, ir iespējams atrisināt, zvanot mūsu klientu servisam pa tālruni 80 200 400. Mūsu klientu serviss pa tālruni ir bezmaksas un pieejams 24 stundas diennaktī, tādējādi nodrošinot klientus ar daudz lielāku pieejamību nekā klientu apkalpošanas centri.

Reģionos, kur tiek slēgti klientu apkalpošanas centri, ir paredzēts nodrošināt iesniegumu u.c. dokumentu pieņemšanu Latvijas Pasta nodaļās, par šādu pakalpojumu nodrošināšanu šobrīd notiek pārrunas un tiek slēgts līgums ar AS “Latvijas Pasts”.

Mūsu uzņēmums pēdējā gada laikā plaši attīsta arī elektronisko klientu pašapkalpošanos klientu portālā http://www.e-latvenergo.lv/. Projekta “Trešais tēva dēls” ietvaros, esam izvērsuši aktīvu sadarbību ar Latvijas publiskajām bibliotēkām, kurās pieejams ātrdarbības internets, apmācot bibliotekārus par portāla piedāvātajām iespējām un lietošanu, tādējādi veicinot klientu pašapkalpošanās pieejamību ikvienā no 874 publiskajām bibliotēkām visā Latvijā.

Klientu portālā http://www.e-latvenergo.lv/ mūsu klienti var bez maksas norēķināties par elektroenerģiju, apskatīties savu maksājumu vēsturi, izdrukāt norēķinu kvītis vai dažādas AS “Latvenergo” iesniegumu veidlapas, pieslēgt Automātisko izlīdzināto maksājumu, pieteikt skaitītāja pārbaudi tā bojājuma gadījumā, sekot līdzi sava pieslēguma informācijai, nodot skaitītāja rādījumus u.c. iespējas.

Slēdzot klientu apkalpošanas centrus, klientus informējam par klientu apkalpošanas alternatīvām, izvietojot paziņojumus bijušajās klientu apkalpošanas centru vietās, kā arī ievietojot paziņojumus reģionālajā presē.

Vēlamies vēlreiz uzsvērt, ka, izšķiroties par Klientu apkalpošanas centru slēgšanu, intensīvi strādājam, lai klienti saņemtu visus līdzšinējos pakalpojumus ar pieejamākiem un draudzīgākiem apkalpošanas veidiem.