Pamatojoties uz Ministru kabineta (MK) ārkārtējās situācijas laikā pieņemtajiem noteikumumiem un, lai ierobežotu koronavīrusa Covid-19 izplatību un rūpētos par iedzīvotāju veselību, no 13. oktobra Ludzas novada pašvaldības administrācijā pakalpojumus varēs saņemt tikai epidemioloģiski drošā vidē jeb “zaļajā režīmā”.
Klātienē pakalpojumus varēs saņemt tikai apmeklētāji ar vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātu, un apmeklētāji, kuriem nepieciešams saņemt izdrukātu vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātu.
Ierodoties Ludzas novada pašvaldības administrācijā, līdzi jābūt personu apliecinošam dokumentam (pase vai ID karte) un derīgam vakcinācijas sertifikātam. Sertifikāta derīgums pie ieejas tiks pārbaudīts.
Iedzīvotāji aicināti pašvaldības sniegtos pakalpojumus izmantot attālināti:
*Ludzas novada Ludzas pilsētas Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs apmeklētājiem ir pieejams katru darba dienu, no pirmdienas līdz piektdienai, no pulksten 8:00 līdz 17:00, ar pārtraukumu no plkst. 12.00 līdz plkst. 13.00. Atgādinām, ka ienākot Ludzas novada pašvaldības ēkā, apmeklētājiem obligāti jālieto sejas maska!
Klientu apkalpošanas centrs | Ludzas pilsēta
Ludzas novada pilsētu un pagastu pārvaldes >>>
Informējam, ka epidemioloģiskās drošības nolūkā pakalpojumus aicinām izmantot attālināti:
Ar pilsētu pārvalžu vadītājiem sazināties caur e-pastiem vai tālruņiem, tie ir pieejami ŠEIT
Ar pagastu pārvalžu vadītājiem var sazināties caur e-pastiem vai tālruņiem, tie ir pieejami ŠEIT
Kontaktinformācija:
Klientu apkalpošanas centrs | Kārsavas pilsēta
Klientu apkalpošanas centrs | Zilupes pilsēta
Klientu apkalpošanas centrs | Blontu pagasts
Dzimtsarakstu nodaļa >>>
Dzimtsarakstu nodaļas pakalpojumi klātienē ārkārtas epidemioloģiskās situācijas laikā tiks sniegti tikai pēc iepriekšējā pieraksta (tālrunis 65707418). Pakalpojuma sniegšanas laikā telpā atradīsies tikai tās personas, kuru klātbūtni pieprasa Civilstāvokļa aktu reģistrācijas likums.
Pieprasīt un saņemt pakalpojumu iespējams arī attālināti – elektroniski (www.latvija.lv vai e-pastā, parakstītu ar drošu elektronisko parakstu) vai pa pastu.
Konsultācijas var saņemt, zvanot pa tālruni -65707418.
Saskaņā ar Ministru kabineta 2021. gada 8. oktobra rīkojumu Nr. 720 “Par ārkārtējās situācijas izsludināšanu” attiecībā uz laulības reģistrāciju ārkārtas situācijas laikā ievērojami šādi nosacījumi:
Ārtelpās var reģistrēt laulību bez ierobežota cilvēku skaita, lietojot sejas maskas un ievērojot 2 metru distanci.
[1] Rīkojuma “Par ārkārtējās situācijas izsludināšanu” Nr. 720 5.10. apakšpunkts
[2] Rīkojuma Nr. 720 5.13.3 apakšpunkts
Ludzas novada Bāriņtiesa >>>
Ludzas novada Bāriņtiesa turpinās pieņemt klientus klātienē TIKAI neatliekamos gadījumos! Pirms došanās uz bāriņtiesu, aicinām izvērtēt iespēju iesniegt savu pieteikumu attālināti:
Ludzas novada Būvvalde >>>
Būvvalde apmeklētājus klātienē nepieņem. Būvniecības procesu nodrošinās elektroniski, izmantojot Būvniecības informācijas sistēmu. Pakalpojumu sniegšana, konsultācijas tiks nodrošinātas attālināti, izmantojot saziņu pa tālruni 65707126 vai e-pastu: [email protected]
Ludzas novada Sociālais dienests >>>
Ludzas novada Sociālais dienests turpinās pieņemt klientus klātienē TIKAI neatliekamos gadījumos un krīzes situācijās, pieņemot iesniegumus pamatvajadzību nodrošināšanai. Pirms došanās uz sociālo dienestu, aicinām izvērtēt iespēju iesniegt iesniegumu attālināti, parakstot ar drošu elektronisku parakstu un nosūtot uz e-pastu [email protected], sūtot pa pastu vai nogādājot sociālajā dienestā, kur ir izvietota atsevišķa kaste iesniedzamajiem dokumentiem.
Sociālo pabalstu iesniegumu veidlapas atrodas ŠEIT
Pašvaldības atbalsts ārkārtējās situācijas laikā >>>
Nonākot dažādās ar Covid-19 izplatību saistītās krīzes situācijās, lai atrastu vislabāko risinājumu, kā sniegt atbalstu, aicinām rakstīt uz e-pastu: [email protected].
NODERĪGI:
Drošības pasākumu kopsavilkums: https://covid19.gov.lv/atbalsts-sabiedribai/ka-drosi-rikoties/covid-19-izplatibas-ierobezosanas-pasakumi
Aicinām apmeklēt arī citas vienotās mājaslapas sadaļas:
Informāciju sagatavoja Jana Dukaļska, Ludzas novada pašvaldības sabiedrisko attiecību speciāliste