16. oktobrī, Ludzas novada pašvaldības administratīvās ēkas, Raiņa ielā 16, 1. stāvā darbu uzsāk Ludzas novada Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs.
Jaunais klientu apkalpošanas centrs ir tapis ar Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas atbalstu. Centra mērķis ir sniegt informāciju un konsultēt privātpersonas un uzņēmējus par pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību, procedūru un nepieciešamajiem dokumentiem, kā arī sniegt konsultācijas par valsts iestāžu pakalpojumiem un valsts iestāžu e – pakalpojumu lietošanu.
Šeit klātienē varēs pieteikt Valsts ieņēmumu dienesta, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras, Lauku atbalsta dienesta, Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes, Valsts zemes dienesta pakalpojumu, kā arī saņemt savas pašvaldības pakalpojumus. Tāpat būs iespēja saņemt praktisku palīdzību darbā ar datoru, internetu un eID kartes lasītāju. Būs pieejama arī informācija par tuvāko valsts iestāžu reģionālo struktūrvienību, tās darba laiku un pieteikšanās kārtību.
Ludzas novada VPVKAC būs pieejami pašvaldības pakalpojumi, kā piemēram: šeit varēs deklarēt dzīvesvietu un saņemt izziņu par personas deklarēto dzīvesvietu, reģistrēt bērnu rindā uz Ludzas novada pašvaldības pirmsskolas izglītības iestādēm, iesniegt dokumentus dažādu atļauju saņemšanai, piemēram, ielu tirdzniecības atļauja, koku ciršanas atļauja, atļauja publisko pasākumu organizēšanai, iesniegt jebkurus citus pašvaldībai adresētus iesniegumus, veikt maksājumus par pašvaldības sniegtajiem maksas pakalpojumiem, nodokļiem un nodevām, kā arī citus pakalpojumus.
Ludzas novada Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs apmeklētājiem būs pieejams katru darba dienu, no pirmdienas līdz piektdienai, no pulksten 8:00 līdz 17:00.
Klientu apkalpošanas centrā būs nodrošināts publiski pieejams dators ar pieslēgumu valsts pārvaldes pakalpojumu portālam. Kā arī, ērtākai pakalpojumu saņemšanai ierīkota klientu plūsmas regulēšanas sistēma ar rindu mašīnu.
Taupīt laiku un naudu, apmeklējot vienu klientu apkalpošanas centru tā vietā, lai saņemtu sev nepieciešamos pakalpojumus atsevišķi katru savā valsts vai pašvaldības iestādē – tā ir priekšrocība, ko piedāvā Valsts un pašvaldību vienotie klientu apkalpošanas centri.
Kontakti:
Ludzas novada Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs
Adrese: Raiņa iela 16, Ludza, LV-5701
Darba laiks:
Pirmdien 8:00 – 17:00
Otrdien 8:00 – 17:00
Trešdien 8:00 – 17:00
Ceturtdien 8:00 – 17:00
Piektdien 8:00 – 17:00
Tālrunis: 65707499, e-pasts: [email protected]
Uzzini vairāk par pašvaldībā pieejamajiem valsts pakalpojumiem arī www.latvija.lv/pakalpojumucentri
Informāciju sagatavoja Jana Dukaļska, Ludzas novada pašvaldības sabiedrisko attiecību speciāliste