Pretendentam izvirzītās prasības:
– augstākā juridiskā izglītība;
– Publisko iepirkumu likuma un ar to saistīto normatīvo aktu pārzināšana;
– prasme strādāt ar datoru (pamatzināšanas MS Word, Excel, PowerPoint, Outlook, interneta pārlūkprogrammām);
– zināšanas lietvedībā un dokumentu noformēšanā;
– labas komunikācijas un organizatoriskās prasmes
– precizitāte un augsta atbildības sajūta.
– kā prioritāras tiks vērtētas zināšanas un prasmes strādāt Elektronisko Iepirkumu Sistēmā (EIS).
Amata pienākumi:
– Sagatavot ar iepirkumu procedūru norisi saistošo iepirkumu dokumentāciju (konkursu nolikumus, iepirkumu instrukcijas, lēmumus, protokolus, ziņojumus);
– Vērtēt iepirkumu piedāvājumus, sagatavot un apkopot piedāvājumu rezultātus;
– Nodrošināt izsludināto iepirkumu paziņojumu un rezultātu publicēšanu atbilstoši normatīvajiem aktiem;
– Izstrādāt juridiska rakstura dokumentus (līgumus, lēmumus u.c.), kuri nepieciešami iepirkumu organizēšanai;
– Gatavot atbildes vēstulēm, sūdzībām un iesniegumiem;
– Savas kompetences ietvaros sniegt konsultācijas pašvaldības iestāžu darbiniekiem;
– Pārstāvēt pašvaldības intereses tiesās, valsts un pašvaldību iestādēs jautājumos, kas saistīti ar publisko iepirkumu organizēšanu.
Pieteikumu termiņš līdz 2019.gada 17.jūnijam plkst. 12.00.
Iesniedzamie dokumenti:
– motivācijas vēstule;
– CV;
– izglītību apliecinoša dokumenta kopija.
Darba alga – (Bruto 853 EUR)
Dokumentus ar norādi “Konkursam uz juriskonsulta amatu” jāiesniedz personīgi vai sūtot pa pastu Raiņa ielā 16, Ludzā, LV-5701.
Tālr. Uzziņām: 65707136.