Gluži tāpat kā citviet Latvijā, arī Ludzas apkārtnes iedzīvotāji arvien biežāk izmanto iespēju naudas lietas kārtot attālināti – internetbankā, mobilajā lietotnē vai sazinoties ar banku telefoniski. Līdz ar to arvien retāk pie bankas speciālistiem ierodas kāds, kuram nepieciešama klātienes konsultācija. Tādējādi no 1. novembra Swedbank klientu konsultācijas Ludzas iedzīvotājiem būs pieejamas attālināti vai nepieciešamības gadījumā klātienē citā Swedbank filiālē, piemēram, Rēzeknē, 18. novembra ielā 16.
Aicinām ņemt vērā, ka pēdējā diena, kad Ludzas pašapkalpošanās filiālē būs pieejams klientu konsultants, ir 31. oktobris – varēsiet saņemt konsultāciju par dažādiem ikdienas finanšu jautājumiem un bankas pakalpojumiem. Iemaksas/izmaksas bankomāts Ludzā (Latgales ielā 61) būs pieejams arī turpmāk.
Tāpat vēlamies atgādināt, ka šobrīd visus bankas pamatpakalpojumus, ko izmantojam ikdienā – naudas pārskaitījumus, konta atlikuma pārskatīšanu, PIN koda maiņu, dažādus maksājumus, rēķinu apmaksu u.c. – var veikt internetbankā vai mobilajā lietotnē bez fiziskas bankas darbinieka klātbūtnes. Savukārt, ja nepieciešama jauna bankas karte, bankai var pieteikt, lai to atsūta pa pastu (šāds sūtījums ir drošs, jo bankas karti var aktivizēt tikai pats kartes īpašnieks).
Ja vajadzīgs bankas speciālista padoms, aicinām droši zvanīt uz Swedbank konsultāciju centru pa tālruni 67444444, kas pieejams 24 stundas diennaktī, tā sniedzot iespēju ērti sasniegt banku, netērējot daudz laika un iztiekot bez papildu izdevumiem transportam un citām izmaksām. Ja vēlaties saņemt klātienes konsultāciju kādā no filiālēm, atgādinām par iespēju pieteikt konsultāciju internetbankā – tā varēsiet ieplānot konkrētu tikšanās laiku un arī izvairīties no gaidīšanas rindā.
Dace Antone
Swedbank filiāļu tīkla vadītāja vietniece